Imieniny: Gawla, Ambrozego

Regulamin Sklepu Internetowego Kwiaciarnia Baccara

 

Warunki ogólne

1.     Kwiaciarnia BACCARA (zwana dalej Kwiaciarnią) dostarcza Zamówienia na terenie Trójmiasta. 

2.     Koszty dostawy Zamówień są wliczone w cenę. 

3.     Zamawiający w momencie składania Zamówienia winien określić postępowanie Kwiaciarni (kuriera) w momencie nie zastania Odbiorcy w ustalonym w Zamówieniu przedziale czasowym, np. pozostawienie Zamówienia u sąsiada, pod drzwiami.... Standardowo (w przypadku nie zastania Odbiorcy) kurier zostawi Zamówienie u najbliższego dostępnego sąsiada i wiadomość na drzwiach Odbiorcy o miejscu pozostawienia przesyłki. 

4.     Jeżeli Zamawiający zastrzeże sobie dostarczenie do Odbiorcy do rąk własnych, w przypadku nie zastania Odbiorcy w ustalonym terminie, kurier zostawi wiadomość z prośbą o kontakt telefoniczny z Kwiaciarnią. W przypadku, gdy Odbiorca nie skontaktuje się z Kwiaciarnią i przesyłka nie będzie mogła być doręczona w następnym dniu roboczym, realizacja zamówienia zostanie wstrzymana. 

5.     Przed ponownym doręczeniem, Zamówienie będzie musiało zostać ponownie złożone i w pełni opłacone. 

6.     Przesyłki do szpitali, hoteli, dużych firm, banków doręczane są do recepcji lub sekretariatu. 

 

Zamówienia 

1.     Wszystkie Zamówienia złożone w sklepie internetowym oraz składane telefonicznie, faksem lub osobiście są uważane za wiążące od momentu jego potwierdzenia. 

2.     W przypadku Zamówień złożonych w sklepie internetowym następuje automatyczna wysyłka pocztą elektroniczną maila potwierdzającego przyjęcia zamówienia. 

3.     Zmiany w Zamówieniu można wprowadzać w ciągu 60 minut po jego złożeniu lub na co najmniej 24 godziny przed terminem doręczenia. 

4.     Zmiany (w oparciu o numer zamówienia) mogą być dokonywane telefonicznie, faksem lub przez e-mail. 

5.     Wszystkie zamówienia rozliczane są w PLN. 

6.     Wszystkie ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT). 

7.     Gdyby Kwiaciarnia nie była w stanie zrealizować Zamówienia, zwróci Zamawiającemu pełną wartość Zamówienia. W przypadku płatności kartą kredytową lub przelewem bankowym pieniądze będą zwracane bezpośrednio na rachunek Zamawiającego. W przypadku płatności realizowanych gotówką lub przekazem pocztowym zwroty będą dokonywane za pomocą przelewu bankowego. 

8.     Kwiaciarnia nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub nie dostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych Odbiorcy lub braku pozytywnej autoryzacji karty kredytowej Zamawiającego. 

9.     Dostawy Zamówień na terenie Trójmiasta są realizowane przez kuriera Kwiaciarni. 

 

Terminy realizacji 

1.     Godzina doręczenia Zamówienia jest traktowana jako przedział czasowy określony w dokumencie Zamówienia. 

2.     Zamówienia na terenie Trójmiasta mogą być realizowane nawet tego samego dnia pod warunkiem złożenia zamówienia najpóźniej do godziny 12.oo tego samego dnia i nie później niż 4 godziny przed wskazaną godziną dostawy. 

3.     Kwiaciarnia NIE doręcza przesyłek w święta państwowe. 

4.     Kwiaciarnia NIE gwarantuje terminowego dostarczenia Zamówienia (a w szczególności w soboty), jeżeli zamówienie zostanie złożone po podanym terminie. Zamówienia przyjęte po podanym terminie będą realizowane jak najszybciej. Wymagane jest podanie alternatywnej daty dostarczenia.

  

Formy Płatności 

1.     Gotówką lub kartą płatniczą w siedzibie Kwiaciarni. 

2.     Kartą płatniczą przez Internet (z potwierdzeniem dokonania płatności przesyłanym mailem na adres kwiaciarni). 

3.     Kartą płatniczą przez telefon (telephone order) *) 

4.     Przekazem pocztowym / przelewem bankowym na konto Kwiaciarni (z potwierdzeniem dokonania płatności przesyłanym mailem na adres kwiaciarni) :

  

Kwiaciarnia BACCARA Lucyna Eichert 

80-284 Gdańsk 

ul. Zamenhofa 39A 

IBAN    PL 45 1500 2051 1220 5050 8522 0000   WBKPPLPP 

 

*) Instrukcja płatności z wykorzystaniem opcji TELEPHONE ORDER 

1.     Kontakt telefoniczny z kwiaciarnią – złożenie Zamówienia wraz z podaniem imienia i nazwiska posiadacza karty, numeru karty płatniczej, daty jej ważności oraz numeru CCV. Zamawiający proszony jest o oddzwonienie do Kwiaciarni po około 15 minutach. 

2.     Na podstawie uzyskanych od Zamawiającego danych, wraz z ustaloną kwotą złożonego Zamówienia, Kwiaciarnia otrzymuje akceptację płatności poprzez Bankowe Centrum Autoryzacji Płatności uzyskując tzw. numer autoryzacji, na podstawie którego Kwiaciarnia obciąża kartą płatniczą Zamawiającego ustaloną kwotą Zamówienia. 

3.     Po oddzwonienia Zamawiający jest informowany o statusie złożonego Zamówienia, tj. dokonanej płatności ewentualnie o braku możliwości autoryzacji płatności przez Bankowe Centrum Autoryzacji Płatności.

  

 

Polityka zastępowania produktu 

1.     Kwiaciarnia dostarcza Zamówienia zbieżne z tymi prezentowanymi na zdjęciach. Realizacja Zamówienia na konkretny produkt zależy od jego dostępności na rynku. 

2.     W sytuacjach szczególnych zastąpienie jednego kwiata innym może być niezbędne (przy zachowaniu zasady największego podobieństwa do złożonego Zamówienia). 

3.     Kwiaciarnia zastrzega sobie prawo dostarczenia bukietu, rośliny ozdobnej, kosza z upominkami lub innego produktu o tej samej jakości i wartości oraz wyglądzie zapewniających najwyższy stopień podobieństwa do oryginału (podobna wielkość, styl i kolorystyka).

  

Reklamacje 

1.     Kwiaciarnia gwarantuje świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni. Oczekujemy jednak, że przetrwają znacznie dłużej, jeśli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. 

2.     Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. 

3.     Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone telefonicznie, faksem, lub przez e-mail w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia. 

4.     Kwiaciarnia BACCARA jest obecna na rynku od ponad 40 lat starając się spełniać zadowolenie swoich Klientów. Każdorazowo gdy pojawia się błąd robimy wszystko, aby go naprawić. 

5.     Każda reklamacja jest traktowana indywidualnie i wnikliwie rozpatrywana.